Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΟΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ #3

Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν» !


Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλου και μάλιστα σε γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό.
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα. Κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, ερωτώμενος από γάλλο δημοσιογράφο για το θέμα το πόσο συνιστά απώλεια εθνικής κυριαρχίας η αυξημένη ευρωπαϊκή παρουσία στην Ελλάδα για την εφαρμογή του νέου Μνημονίου.
Μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είπε ότι κατανοεί τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο ο ίδιος υπήρξε ανέκαθεν φεντεραλιστής Ευρωπαίος.
Συνεχίζοντας, αναρωτήθηκε: «Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου